loading...
شیکترین,دنیای مدل لباس,دنیای عکس
دنیای مدل بازدید : 113 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)
جدیدا هر وقت کارت شارژ میخرم یاد رتبه م تو کنکور میفتم و بغض گلوم رو میگیره….! آره دیگه جدیدا اینجوری شده! :-
.
.
.
.

مروز تو ثبت احوال بودم یکی اومده بود واسه تعویص اسم ازش پرسیدم مگه اسمت چه موردی داره گفت فامیل ما `آب دره ای ` بابام اسم منو گذاشت `فاضل` دوستای کسافطم بهم می گن ` فاضلاب

.
.
.
.

اعتماد به نفس بعضیا رو اگه آروق داشت حالا رعد و برق می زد.

.
.
.
.

جا داره تشکر کنیم از کاشف عسل که عن همه ی حشراتو مزه مزه کرد تا آخر فهمید عن زنبور شیرینه

.
.
.
.

یارو اومد از هواپیما پیاده بشه شلوارش از پاش افتاد دادزد :کو اون خانمه که گفت کمر بند ها رو باز کنید همینو میخواستی!

.
.
.
.

دقت کردین؟
پسرا هرموقع میخوان دعوا کنن محله ی خونشون میره پایین شهر
اما اگه بخوان مخ یک دخترو بزنن محله هاشون به بالای شهر ارتقا پیدا می کنه!!!

.
.
.
.

دختره به فروشنده میگفت ۳تا مغازه بالایی همین کفشو ۳۰تومن ارزونتر میده، یارو زنگ زد به ۳تا مغازه بالایی گفت ممد تو باز داف دیدی ریدی تو قیمتا

.
.
.
.

ﺧﺎﻧﻤﺎﯼ ﻋﺰﯾﺰ…!.
عزیزان من…!.
ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺷﻴﮑﻢ ﻭ ﮔﻮﻧﻪ ﻭ ﻟﺐ ﻭ ﺩﻣﺎﻏﺎﺗﻮﻧﻮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﺩﻳﻦ..
ﺍلاﻥ ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﻫﺮﭼﯽ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻣﻴﺒﻴﻨﻴﻢ ﺷﮑﻞ ﺳﻴﻨﺪﺭﻻﺱ…
ﻫﺮﭼﯽ ﺑﭽﻪ ﻣﻴﺒﻴﻨﻴﻢ ﺷﮑﻞ ﺳﻤﻨﺪﻭﻥ…
این تناقض رو کی میخواد پاسخ بده؟!!!!

.
.
.
.

ﺭﻓﯿﻘﻢ ﭘﻔﮏ ﺑﻬﻢ ﺗﻌﺎﺭﻑ ﮐﺮﺩ ﺩﻭﺗﺎ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻢ ﮔﻔﺖ :
ﺧﺐ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺴﻪ
ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺩﺳﺘﺶ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﻪ ﺩﺭﺧﺖ
ﻧﺼﻒ ﭘﻔﮑﺶ ﺭﯾﺨﺖ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ
ﮐﻠﯿﺪ ﺍﺳﺮﺍﺭ. ﺍﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ :ﭘﻔﮏ

.
.
.
.

پسر عمم قد زرافه رشد کرده!!
هیکلش قد فیل از نوع ماموت میمونه!!
قیافشم حاصل ترکیب گوریل پیر و اورانگوتان استواس!!!
اکیپی با هم رفتیم بیرون، نامزدش تو جمع بش میگه :جوجوی من…! س

.
.
.
.

آرزو دارم خوشحالیت مثل اسهال باشه :مداوم-مکرر-روان-روشن وپر سروصدا…

.
.
.
.

مامانه من همش دعا میکنه من بچه دار بشم…
بهش میگم بجای اینهمه دعا برو واسم زن بگیر، بخدا من تنهایی نمیتونم تکثیر بشم!!

.
.
.
.

اسکل یه جونور نیست؛
اسکل دوست منه که با یه شماره جدید اس میده این شماره جدیده منه!!
بابا میدونم این یه شماره جدیده، خودت کی هستی؟؟

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 2,001
  • بازدید کلی : 118,557